Administratief beheer
Een adequate VvE administratie is een belangrijk onderdeel van het beheren van de Vereniging van Eigenaren. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het bijhouden van het eigenarenregister, innen maandelijkse bijdrage (servicekosten), het maken van het jaarverslag, het organiseren van de Algemene Ledenvergadering en communicatie met de leden. U heeft 24/7 toegang tot uw documenten.
Financieel beheer
Vivere VvE Beheer kan de gehele financiële administratie en boekhouding van de VvE verzorgen, debiteurenbeheer, betalen van de facturen, opstellen van de jaarrekening en begroting.
De boekhouding wordt verwerkt met Twinq, speciale VvE software, waarbij u 24/7 toegang heeft tot uw eigen beveiligde VvE gedeelte.
Bestuurlijk beheer
De meest belangrijke taak van het (dagelijks) bestuur van een VvE is het uitvoeren van de besluiten die genomen zijn bij de Algemene Ledenvergadering. Dit is geen gemakkelijke taak en vraagt specifieke kennis. De mensen van Vivere VvE Beheer hebben deze kennis. Wij zijn geen bestuurslid, maar kunnen veel zaken uit handen nemen en u daarbij ondersteunen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het toezicht en naleving van het Huishoudelijk Reglement.
Technisch beheer
Een belangrijk onderdeel van VvE beheer is het technisch beheer.
Het complex is namelijk veruit het grootste bezit van uw VvE en tevens uw visitekaartje, het heeft dan ook een groot voordeel als de staat hiervan goed blijft.
Wij maken uitsluitend gebruik van bouwkundige specialisten. Door de juiste, onafhankelijke adviezen te hanteren wordt uw complex optimaal onderhouden.
Wij ontvangen geen provisie van leveranciers. Alle door leveranciers van de VvE verleende kortingen komen ten goede aan de VvE.